Autoagresja i zachowania ryzykowne – praktyczne strategie radzenia sobie z agresją w szkole

5 godz. dydaktycznych (4 z ekspertem + 1 z materiałami)

Szkolenie dotyczące charakterystyki dziecka zagrożonego niedostosowaniem społecznym , metod pracy wykorzystywanych w pracy z tymi dziećmi, diagnozowania i sposobów radzenia sobie z agresją i autuoagresją u dzieci.

Adresat

Nauczyciele , pedagodzy, wychowawcy pracujący z uczniami w szkole.

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia dla Rady Pedagogicznej. Zobacz szczegóły

Korzyści z udziału w szkoleniu

  • Poszerzysz swoją wiedzę na temat funkcjonowania dzieci i młodzieży zagrożonych niedostosowaniem społecznym – zrozumiesz mechanizmy ich zachowań i potrzeb.
  • Nauczysz się rozpoznawać symptomy zagrożenia niedostosowaniem społecznym oraz zdobędziesz umiejętność trafnej diagnozy sytuacji ucznia.
  • Wzbogacisz swój warsztat pracy o skuteczne metody i strategie wspierające uczniów w trudnych sytuacjach wychowawczych i społecznych.
  • Weźmiesz udział w szkoleniu zorganizowanym w kameralnej grupie (liczba miejsc ograniczona!)
  • Uzyskasz odpowiedzi na nurtujące pytania podczas sesji pytań i odpowiedzi z ekspertką
  • Otrzymasz formalne potwierdzenie udziału w szkoleniu, które wzbogaci Twoje CV i będzie wartościowym świadectwem profesjonalnego rozwoju

Treści

– charakterystyka ucznia zagrożonego niedostosowaniem społecznym

– aspekty prawne związane z zagrożeniem niedostosowaniem społecznym

– konstruowanie indywidualnego programu edukacyjno terapeutycznego

– metody pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym

– zachowania opozycyjno buntownicze a zaburzenia zachowania

– model wychodzenia z zagrożenia niedostosowaniem społecznym

– pomoce i literatura przydatna w codziennej pracy

Materiały edukacyjne

  • prezentacja multimedialna dotycząca zagrożenia niedostosowaniem społecznym
  • materiały do pracy praktycznej z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym
  • przykłady ćwiczeń i scenariusz zajęć do pracy
  • przydatna literatura

Forma

Szkolenie w formie online wykład z prezentacja multimedialną

Organizator

Organizatorem szkolenia jest Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji – Ogólnopolska Placówka Doskonalenia Nauczycieli posiadająca akredytację Małopolskiego Kuratora Oświaty.

Szkolenie poprowadzi

mgr Anna Przetocka – Oligofrenopedagog, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu profilaktyki i terapii zaburzeń emocjonalnych, dwuletniego międzynarodowego kursu kwalifikacyjnego z zakresu Pedagogiki Terapeutycznej M. Montessori, kursu III stopnia EEGBIOFEEDBACK, specjalistka z zakresu terapii i profilaktyki zaburzeń emocjonalnych dzieci i młodzieży, socjoterapeutka, terapeutka eeg-biofeedback, prezes Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Zespołem Downa, dyrektor szkoły specjalnej w Krakowie. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla wizytatorów, dyrektorów i nauczycieli.

Zaświadczenia

Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na druku zgodnym z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. 2019 poz. 1045 z późn. zm., t.j. Dz.U. 2023 poz. 2738).

Szkolenie prowadzone zgodnie z najwyższymi standardami

Warunkiem organizacji szkolenia jest zebranie wymaganej minimalnej liczby osób.

Sposoby płatności

Dane do przelewu

Bank Millennium S.A.
15 1160 2202 0000 0004 9002 6395

W tytule przelewu proszę podać:

  • imię i nazwisko, nazwa szkolenia

Istnieje możliwość zgłoszenia prośby o fakturę. W tej sprawie prosimy o maila z danymi do faktury na adres szkolenia@kire.pl

 

Szkolenie z możliwością dofinansowania – dowiedz się więcej

Szkolenia - Autoagresja i zachowania ryzykowne – praktyczne strategie radzenia sobie z agresją w szkole

Zajęcia online

16:00-19:00
199 zł

Opinie uczestników