rozwiń wszystkie

Adresat

Nauczyciele prowadzący zajęcia komputerowe w szkołach podstawowych, matematyki w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, informatyki, języków obcych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, nauczyciele realizujący grupowe projekty edukacyjne, nauczyciele pracujący w świetlicy szkolnej, prowadzący zajęcia pozalekcyjne, a także osoby, które chciałyby zdobyć podstawowe kompetencje w zakresie programowania i robotyki.

Cel

Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć z programowania w językach SCRATCH, Phyton, wykorzystanie narzędzia App Inventor oraz zapoznanie z możliwościami wykorzystania podstawowych algorytmów do programowania robotów LEGO MIDSTORMS na różnych zajęciach edukacyjnych, aplikacji mobilnych i internetowych, a także gier i programów edukacyjnych.

 

Program

  • Podstawy algorytmiki w praktyce
  • Podstawy programowania
  • Programowanie gier i programów edukacyjnych
  • Programowanie w języku SCRATCH
  • Programowanie w języku Phyton
  • Wykorzystanie narzędzia App Inventor do tworzenia aplikacji mobilnych
  • Podstawy elektroniki cyfrowej, robotyki i sterowania
  • Wprowadzenie do programowania robotów LEGO MINDSTORMS: jednostka centralna (brick), sensory, silniki, okablowanie, klocki Oprogramowanie instalowane na komputerzelub na tablecie (system operacyjny Android);
  • Tworzenie programów sterujących, które zamienią maszyny lub pojazdy w roboty, wchodzące w interakcje z otoczeniem
  • Zastosowanie elementów robotyki i programowania na różnych zajęciach edukacyjnych i pozalekcyjnych – praktyczne przykłady.

Korzyści.

Uczestnik pozana podstawy algorytmiki, programowania w języku SCRATCH i PHYTON.

Zajęcia poprowadzą specjaliści z zakresu programowania, trenerzy Programu Koduj z Klasą, doświadczeni edukatorzy z zakresu robotyki.

Zdjęcia z zajęć

robotyka1  robotyka2  robotyka3  robotyka2  robotyka2

Cena: 850 zł

Czas trwania: 45 godz. dydaktycznych, 15 godz. e-learningu

Ilość miejsc: 15

NOWOŚĆ

Kontakt

kursy@kire.pl

12 412 06 68 • 695 928 305 • 605 061 844

Informacje o płatnościach

  • opłata rekrutacyjna wynosi 100 zł i jest wliczona w cenę kursu

Dane do przelewu

NOWY NUMER KONTA

Eurobank
07 1470 0002 2503 8386 5000 0001

W tytule przelewu proszę podać:

  • imię i nazwisko 
  • nazwa kursu

Sposoby rekrutacji na kurs:

przez formularz zgłoszeniowy online

Skontaktuj się z nami: