rozwiń wszystkie

Adresat

Nauczyciele, wychowawcy, wszystkie osoby zainteresowane tematyką szkolenia.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Uczestnik dowie się jak odejść od kultury nauczania i pouczania i przejść do kultury uczenia się, jak tworzyć środowisko dydaktyczne, w którym mogą zachodzić procesy uczenia się.

Treści


  • Czym różni się kultura nauczania od kultury uczenia się

  • Rola nauczyciela i uczniów w kulturze nauczania i uczenia się

  • Tradycyjna metodyka a metodyka dyskretna


 

Prowadzący

dr Marzena Żylińska zajmuje się metodyką i neurodydaktyką. Propaguje wprowadzenie do szkół nowej, opartej na wnioskach płynących z neuronauk, kultury edukacyjnej. W licznych publikacjach i na seminariach promuje twórcze wykorzystanie nowych technologii w nauczaniu.Współorganizowała europejski projekt „Zmieniająca się szkoła”. Jest autorką materiałów dydaktycznych wykorzystujących wnioski płynące z badań nad mózgiem oraz książek „Między podręcznikiem a internetem” (Warszawa 2013), „Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi” (Toruń 2013). Prowadzi blog „Neurodydaktyka, czyli neurony w szkolnej ławce”.

Szkolenie prowadzone zgodnie z najwyższymi standardami

logo pifsiso29990sz

Forma

Wykład

Pobierz opis tego szkolenia w PDF Pobierz wszystkie szkolenia w PDF

Informacje o płatnościach

opłaty można dokonać gotówką w biurze KIRE lub przelewem

Dane do przelewu

Eurobank
07 1470 0002 2503 8386 5000 0001

W tytule przelewu proszę podać:

- imię i nazwisko
- data szkolenia (dd.mm.rrrr)

Sposoby rekrutacji na szkolenie:

przez formularz zgłoszeniowy online

Skontaktuj się z nami: