fbpx
rozwiń wszystkie

Adresat

Nauczyciele szkół podstawowych

Korzyści z udziału w szkoleniu

Zapoznanie się z podstawowymi elementami języka Scratch. Umiejętność wykorzystania poznanej aplikacji do tworzenia atrakcyjnych materiałów edukacyjnych takich jak: animacje, testy, quizy, proste gry edukacyjne. Wzbogacenie warsztatu nauczyciela.

Treści

Zapoznanie nauczycieli z podstawami języka wizualnego Scratch 3.0 w celu wykorzystania go do tworzenia materiałów edukacyjnych i urozmaicenia lekcji z różnych przedmiotów. Wprowadzenie do algorytmiki i programowania poprzez tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, quizów oraz gier edukacyjnych.



  • Korzyści płynące z wykorzystania Scratcha na lekcjach różnych przedmiotów – przykłady zastosowań.

  • Tworzenie interaktywnych historyjek i animacji z wykorzystaniem gotowych elementów (tła, postaci, dźwięki). Korzystanie z prostego edytora grafiki i muzyki.

  • Instrukcja warunkowa i instrukcja pętli – tworzenie zagadek i quizów z różnych dziedzin.

  • Rysowanie pisakiem (grafika „żółwia”).

  • Obsługa zdarzeń – tworzenie prostych gier (łapanie lub zbieranie elementów, strzelanka, przejście przez labirynt).


 

Prowadzący

Magdalena Wachulec - trener IT, doświadczony metodyk, nauczyciel i egzaminator maturalny informatyki, trener i egzaminator ECDL, moderator, mentor kursów e-learningowych (Cyfrowa szkoła, Aktywna Edukacja). Autorka licznych kursów, zadań i materiałów e-learningowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych z zakresu ICT, programowania, dydaktyki informatyki.

Szkolenie prowadzone zgodnie z najwyższymi standardami

logo pifsiso29990sz

Forma

Warszaty

Pobierz opis tego szkolenia w PDF Pobierz wszystkie szkolenia w PDF

Informacje o płatnościach

opłaty można dokonać gotówką w biurze KIRE lub przelewem

Dane do przelewu

Bank Millennium S.A.
15 1160 2202 0000 0004 9002 6395

W tytule przelewu proszę podać:

- imię i nazwisko
- data szkolenia (dd.mm.rrrr)

Sposoby rekrutacji na szkolenie:

przez formularz zgłoszeniowy online

Skontaktuj się z nami: