Edycja 1
Warunkiem uruchomienia kierunku jest zebranie wymaganej, minimalnej liczby osób.
Uczestnicy
Studia podyplomowe Wiedza o kulturze są kierowane do absolwentów studiów magisterskich i licencjackich kierunków nauczycielskich, zainteresowanych uzyskaniem uprawnień do nauczania przedmiotu Wiedza o kulturze oraz podniesieniem kwalifikacji zawodowych.
Cele
Wyposażenie słuchaczy w specjalistyczną wiedzę i kwalifikacje z zakresu wiedzy o kulturze.
Absolwenci
Absolwenci mogą podjąć pracę jako nauczyciele przedmiotu „Wiedza o kulturze” we wszystkich typach szkół.
Program
- Antropologia kulturowa
- Regionalizm w kulturze
- Metodyka nauczania wiedzy o kulturze
- Metodyka nauczania wiedzy o kulturze z wykorzystaniem technologii informacyjnej
- Retoryka
- Media w kulturze
- Podstawy wiedzy o filmie
- Podstawy wiedzy o teatrze
- Warsztaty teatralne
- Wybrane problemy historii i teorii muzyki
- Wiedza o sztukach plastycznych
- Warsztaty plastyczne
- Organizacja projektów badawczych
- Prawne aspekty ochrony dóbr kultury
- Wycieczki edukacyjne
- Teoria i socjologia kultury
- Etyka zawodu nauczyciela
Organizacja nauki
Zajęcia odbywają się w trybie online w soboty i niedziele co dwa tygodnie w godzinach 9:00-16:30:
- zdalne: na platformie Zoom
Warunki zaliczenia
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest obecność na co najmniej 80% zajęć, uzyskanie wszystkich zaliczeń, odbycie praktyk oraz zdanie egzaminu końcowego.
Regulamin organizacji studiów
Świętokrzyska Szkoła Wyższa w Kielcach
Sposoby płatności
Łączny koszt studiów to 4000 zł na co składa się:
- opłata rekrutacyjna 200 zł oraz
- czesne 3800 zł
Płatności ratalne 0%
Czesne można wpłacić:
- jednorazowo 3600 zł (200 zł zniżki od ceny podstawowej podanej na stronie – nie łączy się z innymi promocjami) lub
- w 3 ratach semestralnych (1300 zł + 1300 zł + 1200 zł) lub
- 10 ratach miesięcznych (10 x 380 zł) bez dodatkowych kosztów
Dane do przelewu
Bank Millennium S.A.
15 1160 2202 0000 0004 9002 6395
W tytule przelewu proszę podać:
- imię i nazwisko
- nazwa kierunku wraz z numerem edycji
Sposób płatności należy wybrać w formularzu uzupełniającym, który jest przesyłany przez opiekuna kierunku drogą mailową po potwierdzeniu inauguracji – nastąpi to najpóźniej na około tydzień przed planowanym terminem rozpoczęcia studiów.
Opłatę rekrutacyjną należy wpłacić po potwierdzeniu inauguracji, a przed jej terminem.
Raty należy opłacać zgodnie z terminami na karcie informacyjnej – jest przesyłana uczestnikom po inauguracji.
Opłata za świadectwo ukończenia studiów wynosi 30 zł i nie jest wliczona w cenę studiów.
Co dalej po podjęciu decyzji o zapisie na studia?
Po podjęciu decyzji o zgłoszeniu się na studia podyplomowe należy:
- Kliknąć przycisk zapisz się i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Po jego przesłaniu upewnić się, czy na podany adres email przyszło automatycznie generowane potwierdzenie zgłoszenia.
- Poczekać na email od Opiekuna kierunku z informacjami dotyczącymi weryfikacji zgłoszenia, który będzie rozsyłany na około 2 tygodnie przed planowanym terminem inauguracji.
- Czekać na wiadomość mailową od Opiekuna wraz ze szczegółami o uruchomieniu kierunku w planowanym terminie, potwierdzając chęć uczestnictwa poprzez wypełnienie formularza uzupełniającego, który będzie rozsyłany na około 1 tydzień przed planowanym terminem inauguracji.
- W przypadku potwierdzonej inauguracji dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł, najpóźniej do dnia rozpoczęcia studiów podyplomowych podając w tytule przelewu:
a. imię i nazwisko
b. nazwa kierunku wraz z numerem edycji
- Uczestniczyć w inauguracji oraz spotkaniu organizacyjnym.
Wymagane dokumenty
Po potwierdzonym terminie rozpoczęcia, najpóźniej do miesiąca od uruchomienia kierunku należy złożyć dokumenty rekrutacyjne:
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów I i/lub II stopnia
- kserokopia suplementu do dyplomu (jeśli był wydawany)
- potwierdzenie posiadania przygotowania pedagogicznego, o ile nie wynika to wprost z dyplomu
- kwestionariusz zgłoszeniowy (pobierz PDF, pobierz DOCX)
Dokumenty składamy:
- w formie papierowej do biura KIRE osobiście, bądź przez upoważnioną osobę (pisemne upoważnienie nie jest wymagane) lub pocztą.
Co dalej po podjęciu decyzji o zapisie na studia?
Po podjęciu decyzji o zgłoszeniu się na studia podyplomowe należy:
- Kliknąć przycisk zapisz się i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Po jego przesłaniu upewnić się, czy na podany adres email przyszło automatycznie generowane potwierdzenie zgłoszenia.
- Poczekać na email od Opiekuna kierunku z informacjami dotyczącymi weryfikacji zgłoszenia, który będzie rozsyłany na około 2 tygodnie przed planowanym terminem inauguracji.
- Czekać na wiadomość mailową od Opiekuna wraz ze szczegółami o uruchomieniu kierunku w planowanym terminie, potwierdzając chęć uczestnictwa poprzez wypełnienie formularza uzupełniającego, który będzie rozsyłany na około 1 tydzień przed planowanym terminem inauguracji.
- W przypadku potwierdzonej inauguracji dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł, najpóźniej do dnia rozpoczęcia studiów podyplomowych podając w tytule przelewu:
a. imię i nazwisko
b. nazwa kierunku wraz z numerem edycji
- Uczestniczyć w inauguracji oraz spotkaniu organizacyjnym.
- Złożyć wymagane dokumenty (podane powyżej) do 30 dni od inauguracji.
Promocje dla Absolwentów!
Zniżka 200 zł
Absolwent 1 kierunku |
Zniżka 300 zł
Absolwent 2 kierunków |
Zniżka 400 zł
Absolwent 3 kierunków |