Uczeń z depresją – rola i zadania szkoły
Zajęcia online
2 godz. dydaktyczne
5 godz. dydaktycznych (4 z ekspertem + 1 z materiałami)
Nauczyciele, uczniowie, menedżerowie, osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu psychologicznych mechanizmów wzmacniania zaangażowania użytkowników
Uczestnik szkolenia rozwinie umiejętności niezbędne do identyfikowania błędów w wypowiedziach oraz nabędzie umiejętność rozpoznawania różnych zabiegów perswazyjnych i prób indoktrynacji. Zostanie wzmocniony krytycyzm w analizowaniu opinii oraz argumentów. Słuchacz zdobędzie także kompetencje niezbędne do identyfikowania błędów w rozumowaniach. Będzie lepiej przygotowany do obrony przed próbami indoktrynacji oraz nauczy się rozpoznawać różnego typu zabiegi perswazyjne.
Konsekwencje nadużywania mediów społecznościowych, niedoskonałe narzędzia poznawcze człowieka, perswazja i manipulacja: machinacje językowe, omówienie najważniejszych narzędzi retorycznych
dr Kinga Kowalczyk-Purol – doktor nauk humanistycznych w dziedzinie filozofia. Wieloletni dydaktyk na uczelniach wyższych. Tworzenie i rozwijanie szkoleń z zakresu etyki behawioralnej, ekonomii behawioralnej oraz perswazji i krytycznego myślenia jest konsekwencją entuzjazmu i pasji do zagadnień plasujących się na styku biznesu i filozofii, które wydają się być – przynajmniej na pierwszy rzut oka – próbą połączenia ognia z wodą.
Interaktywny wykład online
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na druku zgodnym z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Warunkiem organizacji szkolenia jest zebranie wymaganej minimalnej liczby osób.
mgr Magdalena Gorczyca
511 713 544
Dane do przelewu
Bank Millennium S.A.
15 1160 2202 0000 0004 9002 6395
W tytule przelewu proszę podać:
Istnieje możliwość zgłoszenia prośby o fakturę. W tej sprawie prosimy o maila z danymi do faktury na adres szkolenia@kire.pl
Zajęcia online