Od offline do online czyli jak przejść z kodowania na papierze i dywanie do działania w przestrzeni wirtualnej

5 godz. dydaktycznych (4 z ekspertem + 1 z materiałami)

Nauka kodowania i programowania mocno wkroczyła już do edukacji – szkolenie pozwala usystematyzować wiedzę, a także pokazać, jak kluczowe pojęcia z tego tematu wprowadzane na kartce lub podczas zabaw na dywanie przełożyć na działanie na tablecie czy komputerze.

Adresat

Szkolenie dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej oraz wszystkich osób zainteresowanych tematem.

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia dla Rady Pedagogicznej. Zobacz szczegóły

Korzyści z udziału w szkoleniu

  • Uporządkujesz wiedzę na temat nauki kodowania, orientacji przestrzennej, pracy z robotami oraz sztuczną inteligencją (AI).
  • Odkryjesz połączenia między realizowanymi aktywnościami offline a tymi, które odbywają się np. przy użyciu komputera, tabletu, smartfonu.
  • Dowiesz się, jak planować zajęcia, aby płynnie przechodzić w nauce kodowania między przestrzenią offline a online.
  • Uzyskasz odpowiedzi na nurtujące pytania podczas sesji pytań i odpowiedzi z ekspertką z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  • Otrzymasz formalne potwierdzenie udziału w szkoleniu, które wzbogaci Twoje CV i będzie wartościowym świadectwem profesjonalnego rozwoju

Treści

  • Poznanie aktywności dotyczących nauki programowania wykorzystujących podstawowe umiejętności z zakresu kodowania, orientacji przestrzennej, pracy z robotami oraz AI
  • Rozwiązywanie praktycznych ćwiczeń, dotyczących realizacji nauki programowania poprzez aktywności wykonywane offline, m.in. gry planszowe, praca na macie do kodowania itp., a odniesienie i wskazanie ich odpowiedników w wirtualnej przestrzeni
  • Wskazówki dotyczące planowania zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych technologii oraz treści związanych z programowaniem
  • Zaprezentowane zostaną aktywności offline i ich odpowiedniki w przestrzeni online

Materiały edukacyjne

Podczas spotkania uczestnicy uzyskają informacje na temat inspirujących źródeł wiedzy.

Forma

Spotkanie w formule online – wykład z instruktażem, wskazane, aby uczestnictwo odbywało się poprzez komputer – z możliwością pracy w trakcie spotkania.

Prowadzący

mgr Teresa Smoleń – Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, terapeuta pedagogiczny. Trener w Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog. Ekspert w Fundacji Plan Daltoński (Zaletą Planu Daltońskiego jest danie dzieciom znacznie więcej swobody, dzięki czemu uczą się odpowiedzialności i samodzielności. Uczniowie nie czują się do niczego przymuszane, co zwiększa ich zaangażowanie. Nabywają kompetencje społeczne.  System zakłada indywidualizację – dziecko pracuje we własnym tempie). Koordynator sieci współpracy dla PPP1 w Krakowie. Autorka scenariuszy i publikacji metodycznych z zakresu kodowania, m.in. „Od kropki do kodu” (świetna propozycja dla dzieci w wieku 6-8 lat, lubiących łamigłówki i chętnie rozwiązujących zadania, w których zachodzą reguły i analogie. Autorka materiałów do systemu PUS (System Edukacji PUS to uniwersalna forma nauki połączonej z zabawą, przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym).

Opiekun

mgr Magdalena Gorczyca

magdalena.gorczyca@kire.pl

511 713 544

Szkolenie prowadzone zgodnie z najwyższymi standardami

Zaświadczenia

Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na druku zgodnym z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki.

Warunkiem organizacji szkolenia jest zebranie wymaganej minimalnej liczby osób.

Sposoby płatności

Dane do przelewu

Bank Millennium S.A.
15 1160 2202 0000 0004 9002 6395

W tytule przelewu proszę podać:

  • imię i nazwisko, nazwa szkolenia

Istnieje możliwość zgłoszenia prośby o fakturę. W tej sprawie prosimy o maila z danymi do faktury na adres szkolenia@kire.pl

Szkolenia - Od offline do online czyli jak przejść z kodowania na papierze i dywanie do działania w przestrzeni wirtualnej

Zajęcia online


199 zł

Opinie uczestników