Wprowadzenie do mindfulness dla nauczycieli – jak wspierać siebie w codziennych wyzwaniach
Zajęcia online
2 godziny dydaktyczne
5 godz. dydaktycznych (4 z ekspertem + 1 z materiałami)
Nauka kodowania i programowania mocno wkroczyła już do edukacji – szkolenie pozwala usystematyzować wiedzę, a także pokazać, jak kluczowe pojęcia z tego tematu wprowadzane na kartce lub podczas zabaw na dywanie przełożyć na działanie na tablecie czy komputerze.
Szkolenie dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej oraz wszystkich osób zainteresowanych tematem.
Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia dla Rady Pedagogicznej. Zobacz szczegóły
Podczas spotkania uczestnicy uzyskają informacje na temat inspirujących źródeł wiedzy.
Spotkanie w formule online – wykład z instruktażem, wskazane, aby uczestnictwo odbywało się poprzez komputer – z możliwością pracy w trakcie spotkania.
mgr Teresa Smoleń – Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, terapeuta pedagogiczny. Trener w Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog. Ekspert w Fundacji Plan Daltoński (Zaletą Planu Daltońskiego jest danie dzieciom znacznie więcej swobody, dzięki czemu uczą się odpowiedzialności i samodzielności. Uczniowie nie czują się do niczego przymuszane, co zwiększa ich zaangażowanie. Nabywają kompetencje społeczne. System zakłada indywidualizację – dziecko pracuje we własnym tempie). Koordynator sieci współpracy dla PPP1 w Krakowie. Autorka scenariuszy i publikacji metodycznych z zakresu kodowania, m.in. „Od kropki do kodu” (świetna propozycja dla dzieci w wieku 6-8 lat, lubiących łamigłówki i chętnie rozwiązujących zadania, w których zachodzą reguły i analogie. Autorka materiałów do systemu PUS (System Edukacji PUS to uniwersalna forma nauki połączonej z zabawą, przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym).
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na druku zgodnym z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki.
Warunkiem organizacji szkolenia jest zebranie wymaganej minimalnej liczby osób.
Dane do przelewu
Bank Millennium S.A.
15 1160 2202 0000 0004 9002 6395
W tytule przelewu proszę podać:
Istnieje możliwość zgłoszenia prośby o fakturę. W tej sprawie prosimy o maila z danymi do faktury na adres szkolenia@kire.pl
Zajęcia online