rozwiń wszystkie

Adresat

Nauczyciele prowadzący zajęcia komputerowe w szkołach podstawowych, matematyki w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, informatyki, języków obcych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, nauczyciele realizujący grupowe projekty edukacyjne, nauczyciele pracujący w świetlicy szkolnej, prowadzący zajęcia pozalekcyjne, a także osoby, które chciałyby zdobyć podstawowe kompetencje w zakresie programowania i robotyki.

Cel

Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć z programowania w językach SCRATCH, BALTIE, wykorzystanie narzędzia App Inventor oraz zapoznanie z możliwościami wykorzystania podstawowych algorytmów do programowania robotów LEGO MIDSTORMS na różnych zajęciach edukacyjnych, aplikacji mobilnych i internetowych, a także gier i programów edukacyjnych.

Program

  • Podstawy algorytmiki w praktyce
  • Podstawy programowania
  • Programowanie gier i programów edukacyjnych
  • Programowanie w języku SCRATCH
  • Programowanie w języku BALTIE
  • Wykorzystanie narzędzia App Inventor do tworzenia aplikacji mobilnych
  • Podstawy elektroniki cyfrowej i robotyki
  • Budowanie i programowanie robotów LEGO MINDSTORMS
  • Metodyka nauczania programowania w szkole i na zajęciach pozalekcyjnych

Cena: 2100 zł

Czas trwania: 150 godz. dydaktycznych

NOWOŚĆ

Edycja 1 przyszła 2018-09-29 - 2019-03-23

Kontakt

Magdalena Bilska

magdalena.bilska@kire.pl

12 412 06 68 • 695 928 305 • 605 061 844

Informacje o płatnościach

  • opłata rekrutacyjna wynosi 100 zł i jest wliczona w cenę kursu

Dane do przelewu

NOWY NUMER KONTA

Eurobank
07 1470 0002 2503 8386 5000 0001

W tytule przelewu proszę podać:

  • imię i nazwisko 
  • nazwa kursu

Sposoby rekrutacji na kurs:

przez formularz zgłoszeniowy online

 

Skontaktuj się z nami: